دانلود و آموزش

ساخت وبلاگ

در واقع تمامی دستگاه هایی که دارای سیستم عامل ویندوز ۷ هستند قادر به اجرای ویندوز ۸، که در ماه اکتبر یا آبان عرضه می شود، نیز می باشند. OS X Mountain Lion شرکت اپل که ۲۵ ژوئن به بازار عرضه شد در اغلب مک هایی که سیستم عامل Lion را اجرا می کنند قابل نصب و اجرا است. اما اگر دستگاه شما در سال ۲۰۰۷ یا ۲۰۰۸ ساخته شده باشد ممکن است با آن مطابقت نداشته باشد.

مدل های تحت پوشش عبارتند از:

  •  iMac (اواسط ۲۰۰۷ به بعد)
  •  MacBook (اواخر ۲۰۰۸ یا اوایل ۲۰۰۹ به بعد)
  •  MacBook Pro (اواسط یا اواخر ۲۰۰۷ به بعد)
  •  Xserve (اوایل ۲۰۰۹)
  •  MacBook Air (اواخر ۲۰۰۸ به بعد)
  •  Mac mini (اوایل ۲۰۰۹ به بعد)
  •  Mac Pro (اوایل ۲۰۰۸ به بعد)

کاربران مک، اگر مدل سیستم خود را نمی دانید در لینک مربوطه بر روی آیکن اپل که در بالا سمت چپ صفحه قرار گرفته کلیک کنید و سپس به بخش About This Mac و پس از آن More Info بروید. در این قسمت می توانید مدل و سال تولید مک خود را ببینید.

کاربران مک همچنین می توانند با بررسی ضمانت نامه ی کامپیوتر خود و شماره مدل و تاریخ خرید، با وارد کردن سریال دستگاه خود در این لینک از مدل آن آگاه شوند.

مونتین لاین که تاکنون بیشترین سیستم عامل دانلود شده ی اپل می باشد بیش از ۲۰۰ خصوصیت جدید دارد و قیمت آن در App Store مک ۱۹ دلار و ۹۹ سنت است.

ویندوز ۸ مایکروسافت، هم بر روی کامپیوترهای قدیمی و هم تبلت ها قابل اجرا می باشد. بنا به اظهارات مدیر ارتباطات مایکروسافت اگر ویندوز کامپیوتر شما XP، Vista یا ۷ است، می توانید تنها با ۳۹ دلار و ۹۹ سنت ویندوز ۸ Pro را تهیه نمایید. اما فروش این ویندوز محدودیت زمانی دارد و تنها تا ۳۱ ژانویه ی ۲۰۱۳ (۱۱ بهمن ۱۳۹۱) می توان آنرا خریداری کرد. یادآور می شویم که ویندوز ۷ نیز دارای محدودیت زمانی مشابهی بود و پس از این مدت هزینه ی آپگرید به ۵۰ تا ۱۰۰ دلار رسید. برای خرید بسته ی دی دی وی ویندوز ۸ از مغازه بایستی ۶۹ دلار و ۹۹ سنت هزینه کنید.

ویژگی Windows 8 Upgrade Assistant به شما کمک می کند تا از اینکه سیستم شما برای این ویندوز مناسب است یا نه اطمینان حاصل کنید. معمولا فروشنده های اصلی به شما می گویند که آیا اپلیکیشن ها و سیستم های موجود در کامپیوتر شما پاسخگوی ویندوز ۸ می باشد یا نه. گزارش مطابقت (Compatibility report) نیز به شما می گوید کدام یک از اپلیکیشن ها و برنامه ها برای دانلود ویندوز ۸ نیاز به آپدیت دارند.

اگر نسخه ی سابق ویندوز خود را بروز رسانی نکرده اید و کامپیوتر شخصی خود را می بندید یا ویندوز ۸ را روی یک پارتیشن جداگانه یا ماشین مجازی (نرم افزاری کامپیوتری که مانند یک کامپیوتر واقعی سیستم عامل و نرم افزارها را اجرا می کند) نصب کرده اید، می توانید Windows 8 و Windows Pro System Builder را خریداری و نصب کنید.

برای آپگرید یا بک آپ می توانید فایل ISO یا USB دارای قابلیت بوت خود را که می توان آنرا برروی دی وی دی کپی کرد ایجاد کنید و یا مایکروسافت با هزینه ی ۱۵ دلار آنرا برای شما ارسال می کند.

آیا می خواهید آخرین نسخه ی این سیستم عامل را بر روی دستگاه خود دانلود  و نصب کنید؟ منتظر نظرات شما هستیم.

دانلود و آموزش...
ما را در سایت دانلود و آموزش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مصطفي نجفي mostafanajafi181 بازدید : 275 تاريخ : دوشنبه 5 فروردين 1392 ساعت: 22:52